Angrefrist i henhold til loven

Ifølge angrerettloven har du rett til å angre deg innen 14 dager ved fjernsalg og salg utenfor fast utsalgssted. Angrefristen gjelder fra og med den dagen du mottok produktene. Produktene skal leveres tilbake i vesentlig uforandret stand. Du kan ikke benytte deg av angreretten dersom produktene har blitt skadet eller forsvunnet fordi du ikke har tatt god nok hånd om dem.

Dersom produktene har blitt ødelagt pga. et ulykkestilfelle eller endret av en annen årsak du ikke kan lastes for, har du fortsatt angrerett. Du trenger imidlertid ikke å levere fra deg produktene før du har fått tilbake det du eventuelt allerede har betalt for produktene. Du skal selv betale returfrakten forutsatt at selger har informert deg om dette før du inngikk avtalen.

Fornøyd kundegaranti

I tillegg til din lovbestemte rett til å angre kjøpet, tilbys du en Fornøyd kundegaranti som gir deg rett til å avbestille/returnere kjøpte produkter, også etter at du har begynt å bruke dem (avviker fra den lovbestemte retten). Hvis du ønsker å avbestille et eller flere produkter som omfattes av denne kvitteringen, skal din anmodning om avbestilling og en kopi av denne kvitteringen være din selvstendige forhandler i hende senest 90 dager fra datoen på denne kvitteringen. Hvis du avbestiller samtlige produkter, betales hele kjøpesummen tilbake fra den selvstendige forhandleren. Hvis du allerede har mottatt produktene, skal disse, alternativt de tomme pakningene og emballasjen, returneres til forhandleren sammen med en kopi av kvitteringen. Kontakt Forever Living Products Scandinavia AB (Forever) hvis forhandleren ikke oppfyller Fornøyd kundegarantien. Er du misfornøyd med hvordan Forever håndterer saken, kan du kontakte Forbrukerrådet.

Reklamasjon

Ønsker du av en eller annen grunn å reklamere på produktet, er det viktig at du kontakter meg snarest mulig og innen rimelig tid.

Informasjon om tvisteløsning

Hvis du vil klage på en vare eller et produkt, kan du henvende deg til Forbrukerrådet (http://www.forbrukerradet.no) eller til Europa-kommisjonens tvisteløsning på nettet (http://ec.europa.eu/odr).

Hvis du sender inn en sak, ønsker jeg at du sender en melding til min e-postadresse .


Leveringsbetingelser

Levering av varer kan avtales om du bor i nærheten, alternativt om du ønsker å hente selv. Jeg tar da kontakt og avtaler med deg.
Varer kan sendes med posten.

Betalingsbetingelser

Når du handler av meg kan du velge om du vil betale meg med kort/kontant eller vipps ved levering, eller så tilbyr jeg også faktura. Du kan og betale med kort ved bestilling via Klarna. For evt spørsmål vedrørende det, tas det direkte kontakt med Klarna